


Ciljevi i napredak
Daikin Servisna Akademija nudi jedinstveni europski program učenja za servisere.
- Obučavanje partnera
- Visokokvalitetna usluga za krajnjeg korisnika
- Vrhnuske performanse i učinkovitost servisnih intervencija
- Zadovoljstvo korisnika je na prvom mjestu
Model učenja

Daikin Servsna Akademija nudi individualan pristup učenju o mogućim servisnim slučajevima za Daikin proizvode.
Naš cilj je pomoći vam u pružanju boljih usluga kako bi se vaša tvrtka razvijala.
Na Daikin Servisnoj Akademiji možete naučiti više o:
- Ugradnji i pred-puštanju u pogon
- Puštanju u pogon
- Održavanju
- Popravcima
- Primjeni i konstrukciji proizvoda
Modernim i učinkovitim pristupom mijenjamo razine znanja naših polaznika Daikin Servisne Akademije. Primjeri koje obrađujemo na akademiji su stvarni servisni slučajevi
Moduli Akademije podržavaju ujedinjuju praktično i teorijsko znanje.
Koristimo 70/20/10 model učenja. Brojevi predstavljaju postotke različitih metoda učenja:
- 70% čini rješavanje praktičnih svakodnevnih problema
- 20% čini socijalna interakcija s članovima tima
- 10% čini teoretsko znanje npr. treninzi u učionicama
-
Daikin_Academy_brochure_A4.inddPDF | 6.79MB