Service Academy

Daikin Service Academy

Vrhunski treninzi za podršku vašem poslovanju.

201712 Daikin Academy FINAL.png

Ciljevi i napredak

S Daikin Service Academy želimo ponuditi jedinstveni europski program učenja za servisere kako bismo usavršili našu uslugu.
  • Obučavanje naših partnera 
  • Visokokvalitetna usluga za krajnjeg korisnika
  • Vrhnuske performanse i učinkovitost servisnih intervencija
  • Zadovoljstvo korisnika je na prvom mjestu

 

Model učenja

lerning model

Daikin Service Academy nudi individualan pristup učenju o mogućim servisnim slučajevima za Daikin proizvode.
Naš cilj je pomoći vam u pružanju boljih usluga  kako bi se vaša tvrtka razvijala.

Service Academy obuhvaća:

- Ugradnju i pred-puštanje u pogon
- Puštanje u pogon
- Održavanje
- Popravke
- Primjenu i konstrukciju proizvoda

Modernim i učinkovitim pristupom mijenjamo razine znanja naših polaznika Daikin Service Academy. Primjeri koje obrađujemo na akademiji su stvarni servisni slučajevi

Moduli Akademije podržavaju naš praktičan pristup teoretskom znanju.
Koristimo 70/20/10 model učenja. Brojevi predstavljaju postotke različitih metoda učenja:

  • 70% rješavajući praktične svakodnevne probleme
  • 20% socijalne interakcije s članovima tima
  • 10% teoretskog znanja npr. treninzi u učionicama