Skip to main content

Daikin Servisna Akademija

Vrhunski treninzi za podršku vašem poslovanju.

Ciljevi i napredak

Daikin Servisna Akademija nudi jedinstveni europski program učenja za servisere.

  • Obučavanje partnera 
  • Visokokvalitetna usluga za krajnjeg korisnika
  • Vrhnuske performanse i učinkovitost servisnih intervencija
  • Zadovoljstvo korisnika je na prvom mjestu

Model učenja

lerning model

Daikin Servsna Akademija nudi individualan pristup učenju o mogućim servisnim slučajevima za Daikin proizvode.
Naš cilj je pomoći vam u pružanju boljih usluga kako bi se vaša tvrtka razvijala.

Na Daikin Servisnoj Akademiji možete naučiti više o:

- Ugradnji i pred-puštanju u pogon
- Puštanju u pogon
- Održavanju
- Popravcima
- Primjeni i konstrukciji proizvoda

Modernim i učinkovitim pristupom mijenjamo razine znanja naših polaznika Daikin Servisne Akademije. Primjeri koje obrađujemo na akademiji su stvarni servisni slučajevi

Moduli Akademije podržavaju ujedinjuju praktično i teorijsko znanje.
Koristimo 70/20/10 model učenja. Brojevi predstavljaju postotke različitih metoda učenja:

  • 70% čini rješavanje praktičnih svakodnevnih problema
  • 20% čini socijalna interakcija s članovima tima
  • 10% čini teoretsko znanje npr. treninzi u učionicama

Pronađite više informacija

Gdje kupiti Daikin?

Trebate li pomoć?

Pronađite više informacija

Trebate li pomoć?

Pronađite više informacija

Trebate li pomoć?

Pročitajte naše novosti

Pročitajte naš blog

Nadahnite se našim referencama

Pronađite više informacija

Gdje kupiti Daikin?

Trebate li pomoć?