Daikinova poslovna etika je skup temeljnih vrijednosti i okvir za donošenje odluka. Svaki član tvrtke Daikin Europe Group osobno je odgovoran i obvezan poštovati visoke etičke i pravne standarde djelovanja, formalno i načelno, bez obzira je li to propisano zakonom.
Slijedi 12 ključnih elemenata Daikinove poslovne etike:
- Osiguranje pravne usklađenost
- Pružanje sigurnih proizvoda i usluga visoke kvalitete i predviđanje budućih potreba krajnjih korisnika
- Vođenje poslovnih operacije sukladno načelima pravedne konkurencije
- Prakticiranje pravedne nabave uz njegovanje prijateljskih, ali i konkurentnih odnosa s dobavljačima.
- Poštovanje intelektualnog vlasništva i povjerljivosti zaštićenih podataka
- Pravovremeno i prikladno otkrivanje korporativnih podataka
- Ponašanje kao tvrtka koja želi minimalno utjecati na okoliš
- Osiguravanje sigurnosti pri djelovanje
- Razvijanje dinamičke radne okoline koja njeguje osjećaj ponosa i entuzijazma u svakom zaposleniku
- Zaštita imovine tvrtke
- Suzdržano nastupanje u tražilicama izvođača i darova
- Držanje čvrstog stava prema nezakonitim, nedruštvenim i neetičkim ponašanjima
Prijavljivanje neusklađenosti uporabom Hotlinea
Hvala na interesu za etički program i program usklađenosti tvrtke Daikin Europe.
Posvećeni smo pružanju otvorenog i poštenog okruženja u kojem su zaposlenici i suradnici ovlašteni izraziti svoja pitanja, nedoumice ili (potencijalna) kršenja u vezi s našim poslovnim praksama.
Ako imate saznanja o (sumnjivom) kršenju naše poslovne etike, možete (anonimno) podnijeti prijavu incidenta koristeći Hotline. Udružili smo se s tvrtkom Navex Global, gdje možete izvještavati 24 sata dnevno, online ili telefonom na željenom jeziku.
Naša Pravila za prijavu zviždanja objašnjavaju naš postupak za postupanje s prijavama, povjerljivost kao i kako postupati u skladu sa zakonima o zaštiti podataka itd.
Vaši komentari su nam važni i pravovremeno ćemo odgovoriti na prijavljene incidente.
Corine Vyncke
direktorica i glavna pravna službenica
Daikin Europe N.V.