Pokušavam dodati jedinice u svoj račun, no aplikacija Daikin Residential Controller ne može pronaći ni jednu. Što sada?

Provjerite da li je vaš je mobilni uređaj spojen na istu mrežu na koju je spojena jedinica. Osim toga, ograničite mrežne uređaje koji se nalaze između mobilnog uređaja i jedinice jer oni mogu ometati otkrivanje.

7_1.jpg

Aplikacija koristi mDNS (Bonjour/ZeroConf) za otkrivanje jedinice. U rijetkim slučajevima Android mobilni uređaji ne mogu uspješno pronaći jedinice. Provjerite imaju li Android uređaji najnovija ažuriranja za OS, a zatim ih ponovno pokrenite i provjerite ponovo.

7_2.jpg
7_3.jpg

Ako ovo rješenje ne riješi problem, možete pokušati dodati jedinice ručnim unosom IP adrese mrežnog pristupnika u aplikaciju. Međutim, pokušajte ovo samo ako automatsko otkrivanje ne radi.

U aplikaciji učinite sljedeće:

1) Navigirajte na „Dodaj uređaj“

2) Odaberite padajući izbornik u gornjem desnom kutu

3) Unesite IP adresu mrežnog pristupnika (npr. može se pronaći u DHCP popisu vašeg usmjernika)

4) Potvrdi

Ako ste upisali točnu IP adresu, aplikacija bi sada trebala pronaći vaše jedinice.

7_4.png
7_6.png

Ako adresa koju ste unijeli ne pokazuje nikakve rezultate, prikazuje se sljedeći zaslon.

7_8.jpg

Ako sve ostalo nije uspjelo, provjerite da vaš usmjernik i mobilni uređaj podržavaju korištenje WebSocket.

To možete provjeriti tako da otvorite:

Ako test nije uspio, provjerite s proizvođačem mobilnog uređaja/usmjernika kako WebSocket može biti podržan.

Kada je WebSocket podržan, pokušajte ponovno pokrenuti mrežni pristupnik jedinice, usmjernik i mobilni uređaj, te pokušajte ponovno.