Skip to main content

Pokušavam dodati jedinicu na svoj korisnički račun, ali aplikacija ne uspjeva. Što da učinim?

U rijetkim slučajevima aplikacija neće moći registrirati vašu jedinicu i dodati je na vaš korisnički račun. U takvim slučajevima provjerite sljedeće točke:

a. Provjerite da ste spojeni na Internet

b. Pokušajte ponovno

c. Ako i dalje dolazi do problema, obratite se svom instalateru ili odjelu Daikin servisa

Kada ponovno pokušate dodati jedinicu na svoj korisnički račun, moguće je da vas aplikacija obavijesti da je ta jedinica „već dodana na račun drugog korisnika“. Ne brinite, ovo se ustvari nije dogodilo u oblaku. Međutim, morat ćete razdvojiti jedinicu prije nego što je ponovo pokušate dodati.

Ako primarni DNS poslužitelj nije dostupan, mrežni pristupnik neće se moći povezati s oblakom/internetom. Mrežni pristupnik nikada neće koristiti sekundarni DNS poslužitelj.

Ako ste beta korisnik ili ste uključeni u provjeru, provjerite mrežni pristupnik i aplikacija upotrebljavaju isto okruženje oblaka.

Pronađite više informacija

Gdje kupiti Daikin?

Trebate li pomoć?

Pronađite više informacija

Trebate li pomoć?

Pronađite više informacija

Trebate li pomoć?

Pročitajte naše novosti

Pročitajte naš blog

Nadahnite se našim referencama

Pronađite više informacija

Gdje kupiti Daikin?

Trebate li pomoć?