Pokušavam dodati jedinicu na svoj korisnički račun, ali aplikacija ne uspjeva. Što da učinim?

U rijetkim slučajevima aplikacija neće moći registrirati vašu jedinicu i dodati je na vaš korisnički račun. U takvim slučajevima provjerite sljedeće točke:

a. Provjerite da ste spojeni na Internet

b. Pokušajte ponovno

c. Ako i dalje dolazi do problema, obratite se svom instalateru ili odjelu Daikin servisa

34_0.jpg
34_1.jpg
34_2.jpg

Kada ponovno pokušate dodati jedinicu na svoj korisnički račun, moguće je da vas aplikacija obavijesti da je ta jedinica „već dodana na račun drugog korisnika“. Ne brinite, ovo se ustvari nije dogodilo u oblaku. Međutim, morat ćete razdvojiti jedinicu prije nego što je ponovo pokušate dodati.

34_3.jpg
34_4.jpg

Ako primarni DNS poslužitelj nije dostupan, mrežni pristupnik neće se moći povezati s oblakom/internetom. Mrežni pristupnik nikada neće koristiti sekundarni DNS poslužitelj.

Ako ste beta korisnik ili ste uključeni u provjeru, provjerite mrežni pristupnik i aplikacija upotrebljavaju isto okruženje oblaka.