Kako mogu dodati više od 1 jedinice u isti račun izvan kuće?

Možete dodati do 50 unutarnjih jedinica u isti račun za upotrebu izvan kućanstva.

  • Ako ranije niste izradili nijedan račun izvan kućanstva:
  1. Pobrinite se da su jedinice koje želite dodati na isti račun za upotrebu izvan kućanstva vidljive u aplikaciji na pametnom telefonu1.
  2. Na prvoj jedinici2 omogućite funkciju upotrebe izvan kućanstva i slijedite upute za stvaranje računa za upotrebu izvan kućanstva.
  3. Ako želite dodati druge jedinice na isti račun za upotrebu izvan kućanstva, omogućite funkciju upotrebe izvan kućanstva2 za željenu jedinicu i automatski će se pojaviti poruka da kopirate postavke računa za upotrebu izvan kućanstva za prvu jedinicu.
  • Ako je račun za upotrebu izvan kućanstva već izrađen
  1. Pobrinite se da jedinica ima aktivan račun izvan kućanstva te da je jedinica koju želite dodati na isti račun izvan kućanstva vidljiva u aplikaciji na pametnom telefonu1.
  2. Pobrinite se da nema povezanih jedinica koje imaju aktivan račun izvan kućanstva, a koje ne želite koristiti.
  3. Na jedinicama koje želite dodati na račun za upotrebu izvan kućanstva omogućite funkciju upotrebe izvan kućanstva2 i automatski će se prikazati poruka za kopiranje postavki računa za upotrebu izvan kućanstva druge jedinice3.

Primjedbe: Može proći nekoliko minuta prije nego novo dodana jedinica postane vidljiva na poslužitelju za upotrebu izvan kućanstva.

1 Jedinice se mogu dodavati pojedinačno. Ako želite dodati WLAN adapter na kućnu mrežu, slijedite vodič za podešavanje u aplikaciji („Add adapter“ (Dodaj adapter)).

2 Omogućavanje funkcije upotrebe izvan kućanstva na jedinici:

  1. Odaberite jedinicu u aplikaciji na pametnom telefonu.
  2. Uđite u postavke adaptera (ikona „zupčanika“ u gornjem desnom kutu).
  3. Odaberite „Out-of-home“ (Izvan kućanstva).
  4. Omogućite „Out-of-home“ (Izvan kućanstva).

3 Ako aplikacija na pametnom telefonu automatski ne zatraži kopiranje akreditiva za uslugu izvan kućanstva drugog WLAN adaptera, vratite se na početni zaslon, osvježite ga i pokušajte ponovno.

FAQ-onlinecontroller-How can I add more than 1 indoor unit to the same out-of-home account?.png