Odaberi paket održavanja koji ti odgovara
- Osnovni paket
- Preventivno održavanje
- Bezbrižnost u svakom trenutku
Osnovni paket
Osnovni paket za tvoju opremu nudi godišnju provjeru kako bi i tijekom narednih godina ostala u vrhunskom stanju.

Preventivno održavanje
Godišnja provjera uređaja i dodatno osiguranje za dijelove u slučaju kvara nakon isteka razdoblja standardnog jamstva.

Bezbrižnost u svakom trenutku
Potpuna sigurnost za razdoblje do deset godina, uz punu zaštitu od svih troškova nastalih zbog nedostataka u proizvodnji i drugih kvarova. Uključuje godišnju provjeru u svrhu održavanja, dijelove u slučaju kvara nakon isteka jamstvenog razdoblja, radne sate i dolazak na lokaciju.

Više informacija
Ovisno o tome koje rješenje imaš, ugovor o održavanju obvezan je ili opcionalan. Naša je preporuka uvijek zaključiti ugovor o održavanju kako bi uređaj dobio sve što je potrebno za besprijekoran rad. Na taj način ćeš produljiti vijek trajanja uređaja, optimizirati svoje ulaganje i dugoročno štedjeti novac.
Kada kupiš Daikin opremu, instalater će ti predložiti ugovor o održavanju. Kako bi ostvario produljeno jamstvo na Daikin proizvode instalater je u obavezi registrirati sustav na platformi Stand by me. Ako to ne učini, možeš i sam na našoj platformi Stand By Me predati zahtjev za ugovor o održavanju.
Kako bi zadržali prava garancijskog perioda Daikin opremu može održavati ovlašteni partner naveden na vašem Daikin jamstvenom listu ili u Daikin Stand by me aplikaciji
Ako tvoj instalater ne pruža uslugu održavanja, registriraj svoj uređaj na platformi Stand By Me gdje možeš kupiti jedan od naših paketa održavanja. Postoje različiti paketi prilagođeni potrebama kupaca. Nudimo rješenje za potrebe svakog korisnika!
Preporučeni termin za godišnje održavanje mora se rezervirati kod instalatera, koji će provjeriti pravilnu funkciju cijele instalacije. Čak i ako je tvoja dizalica topline još pod jamstvom, potrebno je redovito provjeravati njezino radno stanje kako bi se osigurala dugovječnost. U pojedinim slučajevima kvar ili očiti izostanak održavanja može dovesti do poništavanja jamstva. Ako je s Daikinom zaključen ugovor o održavanju, termin možeš rezervirati putem našeg online kalendara ili kontaktiranjem službe za pomoć.
Preporučujemo redovito održavanje filtara svaka dva mjeseca. Time se jamče performanse jedinice i sprječava pregrijavanje. Filtrima možeš jednostavno pristupiti i očistiti ih vodom – samo najprije svakako isključi uređaj.
Osjeti razliku koju nudi Daikin
Više informacija o tome kako ti Daikin može pomoći