Skip to main content

Tu smo za pomoć na svakom koraku. Otkrij naše jamstvo i praktičnu podršku.

Naše usluge

Daikin grupa proizvoda

Jamstvo

Osiguraj bilo koji Daikin uređaj dodatnim jamstvom u trajanju do 5 godina i budi bez brige uz stručnu pomoć, kada god ti je potrebna.

Daikin grupa proizvoda

Održavanje

Osiguraj svojem uređaju brigu koju zaslužuje uz jedan od naših prilagođenih paketa održavanja. Uštedi novac, produlji vijek trajanja uređaja i uživaj bez brige.

Daikin usluga Stand By Me

Stand By Me

Sve što trebaš znati o svojim uređajima i našim postprodajnim servisnim opcijama na jednoj platformi kojoj možeš jednostavno pristupiti. Naši će ti stručnjaci pružati pomoć kada god ti bude potrebna.

Daikin aplikacije – povezani dom

Aplikacije i mogućnosti povezivanja

Naše jedinstvene aplikacije i platforme predviđene su da te vode u svakom koraku tvog putovanja s Daikinom. Upravljaj svojim uređajima i osiguraj postprodajnu podršku na jednostavan način u svakom trenutku.

Tehnička podrška na lokaciji

Tehnička podrška

Daikin proizvodi izrađeni su u skladu s najvišim standardima, ali ako ti zatreba pomoć, naši servisni tehničari su na raspolaganju. Popravci na lokaciji dostupni su za sve naše linije proizvoda.

Daikin podrška – korisnička podrška

Mreža naših partnera

Naša mreža pouzdanih, kvalificiranih instalatera postavlja nova mjerila u pogledu profesionalnih i pouzdanih usluga ugradnje koje premašuju očekivanja kupaca.

Par koji provjerava sustav grijanja i hlađenja putem daljinskog nadzora

Daljinski nadzor

Osiguraj potpunu kontrolu i budi bez brige uz Daikinove alate za daljinski nadzor. Nadziri sustave grijanja i hlađenja bez obzira na to gdje se nalaziš te s lakoćom osiguraj ugodnost i učinkovitost svojeg doma.

Želiš li saznati više?

Više informacija

Kako bi zadržali prava garancijskog perioda Daikin opremu može održavati ovlašteni partner naveden na vašem Daikin jamstvenom listu ili u Daikin Stand by me aplikaciji

Kada kupiš Daikin opremu, instalater će ti predložiti ugovor o održavanju. Kako bi ostvario produljeno jamstvo na Daikin proizvode instalater je u obavezi registrirati sustav na platformi Stand by me. Ako to ne učini, možeš i sam na našoj platformi Stand By Me predati zahtjev za ugovor o održavanju.

Predlažemo da kontaktiraš na jamstvenom listu navedenog Daikin servisera za sve željene intervencije. Ako ih ne nudi, obrati se lokalnom Daikin uredu za više informacija.

Registracijom svojeg uređaja možeš pristupati informacijama o kupljenom proizvodu te imati online pristup podacima o jamstvu i servisnom partneru. Konstantno nastojimo poboljšati usluge koje Stand By Me platforma nudi našim kupcima kao i samu komunikaciju između vas i servisnog partnera.

Ako upotrebljavaš Apple uređaj, idi u App Store ili dodirni ikonu Google Play ako upotrebljavaš Android uređaj. Jednostavno dodirni „Pretraživanje” i upiši „Onecta” za pronalazak aplikacije, a zatim dodirni ikonu za preuzimanje na svoj uređaj. Nakon što se instalira, otvori aplikaciju Onecta i sve je spremno za početak rada.

Svoj uređaj možeš registrirati s pomoću tipke za registraciju na web-platformi Stand By Me. Time se otvara skočni prozor, u koji možeš unijeti adresu e-pošte i lozinku za svoj novi račun, a zatim popuniti preostale podatke na sljedećim zaslonima.

Nakon što to učiniš, na tvoj će se račun poslati poruka e-pošte za potvrdu. Nakon što potvrdiš svoju adresu e-pošte klikom poveznice u poruci e-pošte, preusmjerit će te se na Stand By Me radi početka registracije ugradnje.

Ako se koristiš mogućnošću prijave putem društvenih mreža (Facebook, LinkedIn, X), nema potrebe za potvrdom adrese e-pošte, no morat ćeš se prijaviti po završetku postupka registracije u skočnim prozorima.

Ne možeš pronaći ono što tražiš?